Om mig
Startsidan

Vill ni veta något "löjligt"?

Publicerat: 2009-06-18 | 23:17:27   
Jag sätter löjligt inom " " för jag tycker inte att det är löjligt. Grejen är att de flesta andra gör det, men sånt bryr jag mig inte om. därför skriver jag det här på bloggen så alla kan få veta om det. Jag ÄLSKAR Darins låt run away!
De flesta tycker att Darin är en tönt från idol med tandställning, men det tycker inte jag. Han är en duktig artist. Så är det. Lyssna själva.

 


Nu ska jag ta nattciggen, borsta tänderna och krypa ner i sängen med min bok. Imorgon jobbar jag 7-16, det klirrar fint i kassan det! Godnatt babes.

Innan ni lämnar mig så kan ni väl berätta vad ni tycker om Darin? Jag ääälskar diskussioner! Puss.

Kommentarer
Postat av: holmen

haha lol, fan vad löjlig du är linda, orka lyssna på den sopan :P

2009-06-20 @ 13:41:51
URL: http://diabolicalsanctuary.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback