Om mig
Startsidan

Underbar dag!

Publicerat: 2009-06-24 | 00:22:46   

Jag har varit  ute på vift hela dagen, fan vad najs!
Dagen började som sagt med att jag, Lollo, Christian och Sandra åkte ut till Storsjön för att sola och umgås. Fast när vi kom dit så blev vi lite besvikna, för det var så jävla blött därute! Iofs så har det regnat väldigt mycket den senaste tiden så det kanske inte var så konstigt..
Vi packade ihop grejerna och hoppade in i Gula Faran igen, släppte av C & S nånstans där de skulle spela beach volleyboll och jag och Lollo for hem till henne.
Vi bestämde oss för att ligga och steka på baksidan. Grejen är bara att det typ ALDRIG blåser där, så vi låg där som två överstekta fiskpinnar, haha. Trodde seriöst jag skulle smälta bort, det var så sjukt varmt. Men jag har fått lite färg iaf, det är najs. Synd att det blev rött istället för brunt bara.. :p
Vid 15-snåret drog vi till Lollos jobb, och så tog vi med oss C för att titta på fotboll någonstans i Krylbo, men det var så mycket mygg där så vi drog efter typ en timme.
När Lollo körde hem mig så drog jag till morsan en sväng. Det var ju säsongspremiär för Allsång på Skansen idag och det är liksom lite tradition att jag och morsan ser det tillsammans. Det är faktiskt mysigt, det programmet betyder sommar för mig. Sen kollade jag på den sjuuuukt spännande fotbollsmatchen, Sverige - Serbien (U21) och Sverige vann, ingen är gladare än jag. :D

Lite bilder fixade jag idag iaf, se och njut. ;)



Kommentarer
Postat av: Therese

lollo har konstig smak :P det var inte så kallt faktiskt. jag kom i utan problem :)

2009-06-24 @ 09:52:58
URL: http://mtdb.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback