Om mig
Startsidan

Storken har kommit!

Publicerat: 2009-06-20 | 13:35:28   

Yes, nu har T & M fått sitt andra barn. Fan va kul, jag längtar efter den lille krabaten! Det blev en liten pojke, just som jag hoppades och trodde. Första pojken av sammanlagt fyra brorsbarn, ska bli så mysigt att se honom växa upp. Förhoppningsvis får jag träffa honom imorgon för första gången. Han kom ungefär vid halv ett inatt, och morsan grinade som en dåre i telefonen när hon berättade att dom hade ringt. Haha. hon är söt, det är ju hennes första sonson, annars har hon bara sondöttrar.

Jag var skapligt trött imorse, fick väl typ 5 timmars sömn högst, men jag kom upp iaf. Så nu har jag jobbat mitt första pass, är hemma på timmar nu och ska vara tillbaka på jobbet kl 16.00. Hua.. Solen skiner iaf idag, vilket gör allting lite lättare.

Jag snackade med R ett par gånger igår. han var snorfull och skitglad. Jag älskar fyllesamtal, dom är så roliga, speciellt när jag själv är nykter. Han sa en del saker som får mig att tänka..

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback