Om mig
Startsidan

Pity Party

Publicerat: 2009-06-29 | 23:07:19   
Heeeeeeeeeeej!
Jag har inte bloggat på typ fyra dagar. det känns som att jag skrev här för tio minuter sen. Dagarna går så sjukt fort nu!
Mycket har hänt över helgen också ska ni veta, jag är typ som en ny människa!

Vi börjar med den största nyheten då. JAG HAR FIMPAT, FÖR EVIGT!
Jag förstår om ni som känner mig inte tror mig, men det är faktiskt sant, fråga Lollo! Haha. Jag rökte ju typ mest i världen, så jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag bara slutade sådär cold turkey. I fredags kl 17 tog jag mitt sista underbara mentholbloss.. Haha. Liiite röksugen är jag ju faktiskt.. Det får man!

Helgen har spenderats i Krylbo, hell on earth. Fast min älskling finns ju där så jag har inte mycket till val. Vi har iaf haft riktigt roligt i helgen, hela gänget liksom. Alkohol, god mat, många skratt och soool. Det finns väl inte så mycket mer att berätta om det.

Igår och idag har jag hjälpt morsan att flyttstäda. Det är typ det värsta som finns. Vi var där 8 timmar igår och jag har varit där 8 timmar idag också, morsan kom när hon slutade. Så nu är det riktigt synd om mig, jag känner mig som en gammal sjukling. Jag har ont i fötterna, benen, armarna, ryggen och vänster handled.. Haha. dessutom har jag fått massa sår på händerna för jag är så klantig.. TYCK SYND OM MIG!!

Nu ska jag hoppa i säng, man måste ju jobba varje dag liksom.. :)






S, du gör mig glad.. :)

Kommentarer
Postat av: S

Du gör mig också glad. Vi hörs ikväll söt.

2009-07-01 @ 14:55:47
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback