Om mig
Startsidan

Doggy?

Publicerat: 2009-06-30 | 17:20:08   
Åhåhåh, sjukt sugen! På att skaffa en hund alltså. R ska omplacera en hund, och jag är sjukt sugen på att ta den. Tror ärligt talat att jag skulle fixa det, även med jobb och så. Jag får gå hem på rasten och så. Fan, andra människor som har hund har ju också jobb, varför är jag ett undantag?
Jag ska fundera väldigt mycket på det här, vi får se hur det blir. Fatta vad mysigt det skulle vara med en rottispojke på snart ett år. :)

Idag har jag nästan fått värmeslag på jobbet, man orkar knappt göra nånting i den här värmen. 31 grader i skuggan var det när jag drog från jobbet. Puuh. så nu håller jag mig faktiskt inne en stund. Nu ska jag fortsätta snacka med R på msn.

Kommentarer
Postat av: Denisa

Vilken cool header!

2009-06-30 @ 21:41:48
URL: http://denisaaradean.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback