Om mig
Startsidan

090621

Publicerat: 2009-06-21 | 19:31:54   
Sooool! SOOOOOOOOOOL! ♥
Fan vad skönt väder det har varit hela dagen, med undantag för en kort regnskur. Satt ute och solade på min rast på jobbet, det var riktigt skönt. Sol gör mig verkligen glad.
På tal om sol, jag vill åka utomlands. Jag vill, jag vill, jag vill! Så jävla skönt att bara dra iväg och ligga på stranden i en eller två veckor. Frågan är bara vem jag ska lura med..? L & R har ändrat sig iaf. Vi skulle ju dra utomlands typ i augusti eller september, men så blir det inte. Tråkigt som fan! Nån som vill följa med nånstans, typ två veckor? Let me know! Haha.

Idag har jag jobbat, men nu är den här helgen över iaf! Fast jag är ju inte ledig för det.. Haha. Jobbar imorgon, och på tisdag får jag vara ledig. Då ska jag sooooova. Haha.
Efter jobbet skjutsade morsan mig till Krylbo, När jag kom dit stod maten serverad på bordet och fyra hungriga människor satt där och dreglade.. Haha. Trevligt var det iaf. Puss på det!

Ikväll blir det nog en film eller två, fast jag vet inte vad jag ska se.. Några tips? Thaaaank yooou.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men jag VILL åka utomlands!!! Men bara inte så sent :( Fast iofs kan vi ju åka när du slutar ditt jobb för nu ska ju malin o miguel åka någon annanstans.. Neeeee, Rasmus har ju jour ja... Skit...

2009-06-22 @ 08:59:10
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback