Om mig
Startsidan

Stockholm <3

Publicerat: 2009-07-23 | 21:15:38   
Jag har inte berättat om mina planer för helgen! Hur kan jag ha missat det? :O
Jag drar till världens bästa stad! Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar Stockholm! Jag skulle vara världens lyckligaste om jag hittade en lägenhet där!
Jaja, svammel. Jag ska dit och hälsa på min brorsa som bor i Tyresö. Hoppades på fint väder, men det ser inte bra ut på väderprognoserna. Drar iaf dit med morsan och I, brorsans dotter. Åker runt 14 imorgon och kommer hem typ 20 på söndag.
Fan va skönt det ska bli att slippa den här hålan en helg. Det var längesen jag var i Stockholm sist, var i början på april har jag för mig. Hoppas på att hinna träffa lite folk också när jag ändå är där, jag kommer få damp om jag ska sitta i Tyresö en hel helg. Haha. Det är ungefär lika dött som lilla Horberg. Men jag skulle hellre bo i Tyresö faktiskt. Kanske ska flirta lite med brorsan så att jag får flytta dit?

Aja, kommer nog inte blogga något mer innan jag åker, och jag har inte bestämt mig om jag ska ta med mig datorn. Såå, vi syns när vi hörs. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Idag åker jag bort till en kompis på gräsö och kommer hem igen på Torsdag.

Så jag passar på att ha en frågestund där alla frågor besvaras igen på torsdag. Kika gärna in på min blogg, kanske du kommer på en fråga?

Puss och kram Linda ♥

http://llndas.blogg.se

2009-07-27 @ 09:10:14
URL: http://llndas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ööööh, vaaa?

2009-07-28 @ 10:52:35
Postat av: Linda

haha det är inte jag som har skrivit den där kommentaren dumjävel. :D

2009-07-28 @ 17:08:23
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback