Om mig
Startsidan

Shit vilken dag!

Publicerat: 2009-07-12 | 15:16:51   
Den här dagen har varit helt sjuk! Den började med att jag nästan kom försent till jobbet, för Birgit som skulle komma och hämta mig försov sig! Haha. Och hon vaknade inte av att jag ringde henne heller, tror jag ringde typ 13 gånger. Hela dagen på jobbet har också varit konstig, och stressig. Men vad kan man säga, shit happens.
Massa fina sms har förgyllt min dag iaf, det tackar jag för. :)


Jag har hittat världens roligaste video på youtube, ni måste kolla den!




jag skrattar så jag kissar på mig. :)

Kommentarer
Postat av: Martina

ha ha ha ha Meja tyckte oxå att det var kul!

2009-07-21 @ 16:09:34
Postat av: Linda

Meja har sjukt bra humor! :D

2009-07-21 @ 21:20:42
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback