Om mig
Startsidan

On the grind

Publicerat: 2009-07-02 | 16:26:12   
Sista arbetsdagen för den här veckan är gjord, fan va skönt! Jag är ledig i tre lååånga dagar, det var längesen jag var ledig så länge.

Efter jobbet idag kom Lollo och C till Horberg en sväng, Lollo lyckades såklart köra vilse på någon liten väg, men till slut hittade vi tillbaka till civilisationen, om man nu kan kalla det så.

Nu ska jag slänga i kläder i tvättmaskinen, slänga iväg ett sms till Marion så vi kanske kan dra iväg och sola en stund. :)
Imorgon drar jag nog till power meet, det verkar ju lösa sig med sovplats iaf. Så jag kanske stannar där hela helgen, vi får se. Kul som faaan ska jag ha iaf!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback