Om mig
Startsidan

OhMyGosh!

Publicerat: 2009-07-08 | 20:13:01   
Vi har världens åskväder här i lilla Norberg. Nu har det lugnat sig lite, men för en stund sen small det galet högt, blixtarna avbytte varandra och regnet verkligen forsade ner. Jag sprang över till morsan när det smällde som högst, för jag hatar att vara själv när det åskar. Det kan ha tagit 5 sekunder kanske, hon bor ju i porten bredvid. Jag blev genomblöt, det är ju helt sjukt!
Bara för att det åskade så jävligt så missade jag en auktion på tradera också. :( Jävla skit. Men imorgon finns det en ny chans. Och då Kicki, då är väskan min! ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas att det åskar i morgon också!!!!!!!!!!!!

2009-07-08 @ 20:47:40
Postat av: Linda

Haha men Kicki då! :p

2009-07-08 @ 20:49:12
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback