Om mig
Startsidan

OH HAPPY DAY!

Publicerat: 2009-07-07 | 20:00:24   
Wuwuwuwuwu, nu är jag glad! Små saker gör mig gladast, typ som när man köper en miljon örhängen och får 500:- i rabatt. Yesyesyes! Efter jobbet idag åkte jag och morsan över till Avesta. Jag skulle egentligen bara följa med som sällskap, men jag blev lite shoppingsugen. Så jag lyckades hitta en rea på Åhléns, det var 70% på alla hårgrejer och smycken. TROR NI ATT JAG VAR LYCKLIG DÄRINNE ELLER?? Jag plockade på mig allt jag ville ha, gick till kassan och betalade med gott samvete. För jag betalade ju knappt någonting för allt jag köpte. När hon drog av 500:- så kändes livet så jävla bra! Haha
Shopaholic?







Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback