Om mig
Startsidan

NI ÄR VÄRDELÖSA!

Publicerat: 2009-07-14 | 13:45:55   


Alltså seriöst, hur IQ-befriad får man vara när man jobbar som brebärare?
Jag har en granne i min trapp som har samma efternamn som mig och våra förnamn börjar på samma bokstav. Jag får hennes post. Visst, man kan göra misstag, men come on! Hela mitt förnamn står på postfacket, så dom kan väl läsa lite noggrannare och se till att rätt brev hamnar i rätt fack?
Idag rann bägaren över! Jag får min morsas post också! Hon bor i porten bredvid mig, alltså jag bor i 4A och hon bor i 4B. Hur fan kan man göra så jävla fel? Okej, vi båda heter Andersson, men hur många i Sverige gör inte det!? Ska jag få alla Anderssonars post eller? HELVETES JÄVLA SKITBREVBÄRARE! Visst, det är inte så jobbigt att lämna över posten när jag får de andras brev, men nån annan person kan ju få mina brev, och det gillar jag inte. Jag väntar ffs på en avi så jag kan hämta ut min väska på posten. Slarvar dom bort den så kommer jag fan bomba posten.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ringde å skällde ut posten efter noter i för några veckor sedan. Jag fick alla mina grannars post, å även några stackare som bor på svanen. Hallå? Sen dess får jag bara min post :) haha

2009-07-17 @ 11:52:49
URL: http://mtdb.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback