Om mig
Startsidan

Long time, no see.

Publicerat: 2009-07-21 | 11:56:36   
Ja, det var ett tag sen, jag har inte haft lust att blogga, jag har haft andra saker för mig.

Nu sitter jag hemma hos morsan och käkar brunch. Det gillar vi. Så jävla skönt att ha morsan i porten bredvid, man kan gå hit när man vill, tigga mat och blinka med hundögonen. Haha. Idag gick jag hit med en handduk på huvudet. Du kanske såg mig, Therese? :p

Om typ 40 minuter ska jag dra iväg till jobbet, jag jobbar kväll idag igen. Det suger, men vad gör man inte för pengar liksom?  :)

Äh, jag har inget vettigt att skriva, så jag skriver inget. Puss på det.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vi bor oxå på hebbegatan! ;-) Länge sen du var här nu...Meja saknar sin favvofaster ;-) Ha en bra jobbkväll. KRAM

2009-07-21 @ 16:07:05
Postat av: Linda

Jag vet, men jag har tiggt så mkt mat av er redan. :p men jag kommer över nån dag här snart, saknar ju mina små troll. :D

2009-07-21 @ 21:24:15
URL: http://lindas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sluta snylta mat av din mamma och börja laga/köpa mat själv!!! :O

2009-07-23 @ 19:43:11
Postat av: Linda

Sluta bestäm över mig "MORSAN" :O

2009-07-23 @ 20:44:06
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback