Om mig
Startsidan

Klantarsle

Publicerat: 2009-07-27 | 23:00:48   
Jag är tillbaka i Horberg. Helgen har varit sjukt nice, fast jag har lidit av svår internetabstinens. Haha.
Jag tänkte bjuda på några bilder från i helgen, men jag upptäckte precis att jag har glömt min kamerasladd hos brorsan i Stockholm.
Heja Linda...


I lördags vandrade vi runt på stan hela dagen, ord kan inte beskriva hur lycklig jag var. Stockholm gör mig sjukt glad! Vi käkade kinamat på en asmysig uteservering. vi tog en cider på en annan sjukt mysig uteservering. Jag älskar uteserveringar! Haha. I söndags gick vi också runt på stan tills vi skulle åka hem. Helgen var riktigt nice, skönt att komma bort från allt och bara ta det lugnt. En del alkohol blev det på kvällarna också.
Det kan hända att jag köpte världens snyggaste tröja också. Bild kommer när jag får tillbaka sladden..

Jag funderar på att åka tillbaka till Stockholm på fredag, bara över dagen. Bara åka dit och träffa R, vandra runt på stan och ta det lugnt. Vi får se hur det blir, men jag är sjukt sugen iaf. Då kan jag passa på att hämta min sladd också.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi lär LÄTT sitta på uteserveringar den 22a! :D Ååååh vad jag längtar!!!! Jag ska breaka neeeeuwsen för min lilla kärlek ikväll, och säga till sorge nästa tisdag att jag vill ha ledigt på Söndagen där :)

2009-07-28 @ 10:54:57
Postat av: issi

hejhej!!

fin blogg!!

du är jätte snäll om du går in på min blogg!:D

kattkyssen.blogg.se

2009-07-28 @ 12:54:48
URL: http://kattkyssen.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh fyfan va kul vi ska ha!! :D Se till att ha lite pengar då, det kostar ju att ta sig runt i sthlm, så lär vi käka och så. :) Fyfan va jag längtar!!!!!! iloveu! <3

2009-07-28 @ 17:06:26
URL: http://lindas.blogg.se/
Postat av: isa

http://baraisabellas.blogg.se

2009-07-28 @ 17:58:26
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback