Om mig
Startsidan

Det här med att sluta röka.

Publicerat: 2009-07-11 | 17:12:22   
Ja, det gick ju åt helvete. Jag höll ju upp ganska bra i två veckor ungefär, men nu klarar jag det inte längre.
Fan va man känner sig liten och värdelös när man inte klarar något så simpelt som att sluta röka. Miljoner människor har ju slutat, varför kan inte jag? Och när man får höra "jag visste att du inte skulle fixa det" så känns det ju verkligen ännu bättre. Jaja, bättre lycka nästa gång, jag ska sluta röka innan året är slut iaf.
Wish me luck.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än att jobba. Nu är jag sjukt hungrig, skulle nog kunna äta en hel flodhäst. Ska kika vad jag har i frysen, annars kanske jag ringer till morsan och hör om hon har något gott att bjuda på. Haha. Det är ju så tråkigt att laga mat och äta själv. Nog om det.

Take care.

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback