Om mig
Startsidan

Time flies!

Publicerat: 2009-12-14 | 20:05:28   

Jag fick skäll idag för att jag var så dålig på att blogga, så jag lär väl posta iväg ett inlägg.

Jag har haft en riktigt bra helg.
I fredags blev det fest här hos mig, och det var så jävla kul! Det blev såklart utgång, till portan iofs, men det är alltid något. Det är faktiskt ganska kul när man inte har varit där på ett tag. Sist jag va där va i somras tror jag. Så nu var det fan dags! Hoppas på en favorit i repris ganska snart faktiskt, vi får väl se. :)

Lördagen spenderade jag på jobbet, bakfull som ett jävla as. Jag överlevde den dagen också, fast jag inte trodde det. Jobbade 13-21 så jag hann inte med så mycket mer.

Söndagen bara rann iväg. Jag sov typ 13 timmar, vaknade 15.30 av P's sms som tur var. Halva dagen borta, great. Så jag gjorde ingenting, kollade på massa Paradise Hotel bara. Älskar älskar älskar intrigerna. Hatar hatar hatar Andreas. Usch!

Idag har jag jobbat, fick till och med åka ut och resa lite, det är alltid trevligt. När jag slutade så stannade jag kvar på jobbet en och en halv timme till, dom erbjöd ju kaffe, pepparkakor och skitsnack. :)
Raka spåret till Martina och barnen sen, lilla M skulle ju va tomteflicka i dagisets luciatåg. Efter många om och men kom vi iväg iaf, luciatåget var.. gulligt. haha. Kan man säga mer om 3åringar som sjunger lite försynt?
Snön behagade att falla lite sådär vackert också, så lite julkänsla fick man faktiskt.


Så, nu är jag tom. Mer Paradise Hotel, lite Ullared och massa The Hills står på schemat nu. :)


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback