Om mig
Startsidan

Blinka lilla fääärna dääär!

Publicerat: 2009-12-22 | 22:24:39   
den snutten har jag sjungit på hela dagen idag, sen jag och Meja sjöng den. Haha. (:

Det blir en vit jul, underbart! Vi har så mycket snö här och det är så fint. Det är liksom inte jul på riktigt om det inte finns snö.

Den här dagen var lite konstig.. Först hängde jag hemma hos brur & co, sjöng och lekte med Meja och hade det mysigt. 16.05 ringer mobilen, det var jobbet. Dom tyckte att jag skulle va där och jobba, men det tyckte inte jag. Tydligen så hade dom rätt iaf, jag skulle vara där. Fattar inte hur jag kunde missa det.. Jaja, brorsan skjutsade mig så jag var på jobbet kvart över fyra. Ingen skada skedd. Förutom att mina planer förstördes, jag skulle ju slå in julklapparna ikväll. Jag får göra det imorgon efter jobbet istället, jag hinner. (:

Jag har bokat tid för uppkörning och teoriprov också. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU! JAG BEHÖVER DET!
Hoppas verkligen att det går bra, jag vill ha det där jävla kortet. Jag tänker inte säga när det är dags men efteråt så berättar jag självklart hur det går.

Nu har jag inte tid med det här längre, jag ska söka lite jobb och plugga teori, sen ropar sängen på mig tror jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh lycka till på uppkörningen , hoppas du klarar det :D

2010-01-02 @ 16:01:07
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/
Postat av: BeUniqe

Hej där! :)



Har du alltid drömt om ett linne med dina egna bilder på (och egna texter) till ett bra pris?



Besök då www.beuniqe.se

2010-01-08 @ 14:58:30
URL: http://beuniqe.se
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback