Om mig
Startsidan

Perfektion

Publicerat: 2009-08-27 | 01:37:12   

Min musiksmak har förändrats radikalt på bara ett par år. Jag har alltid haft en bred musiksmak, kan lyssna på allt från Eminem till Elvis till Rammstein.
Något jag däremot aldrig har lyssnat på är svensk vispop, eller vafan det nu kallas. Alltså typ Lars Winnerbäck bland annat. Det är där förändringen har skett.
Jag älskar Lars Winnerbäck fruktansvärt mycket.
Alltså, ingen kan skriva som honom. Hur lyckas han med sina texter, gång på gång?
Han är helt klart nr 1 när det kommer till svenska artister, men det finns flera guldkorn. För att namedroppa några så har vi Melissa Horn & Lasse Lindh.
Kan ni förstå att jag fullkomligt hatade sådan här musik för ett par år sedan?
Jag kan knappt förstå det själv.
Jag har missat så mycket.
Jag hinner nog inte sova inatt, jag har massa Winnerbäck att lyssna på.
Gör det ni också.





Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning

Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT?! Linda, lyssna på winnerbäck?????Trodde jag aldrig.! Men du sa det så bra själv, du har verkligen missat nåt! Speciellt att se han live som jag gjort MÅÅÅÅNGA gånger. Helt ljuvligt :-)

2009-08-27 @ 22:02:43
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback