Om mig
Startsidan

NERVÖS!!

Publicerat: 2009-08-25 | 12:37:40   
Om 50 minuter ska jag ha min första körlektion med trafikskolan. Usch. Jag vill inte. Jag är nervös. Jag och Lollo kom nyss fram till att jag kommer köra på tre barn, för jag drömde om trillingar inatt. Haha. Nejdå, det går säkert bra.

Igår drog jag och Marion över till Avesta för lite spontanshopping. Jag köpte en svart, skitsöt necessär, en parfym, en body till lilla L och en bok som pruttar åt lilla M. Efter min körlektion idag så ska jag gå till brorsan & co och ge barnen sakerna. Pruttboken kommer älskas av både barn och föräldrar känner jag på mig.

Nej, nu måste jag förbereda mig mentalt för den här dagen.

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback