Om mig
Startsidan

Big plans!

Publicerat: 2009-08-13 | 18:34:48   
Yesyes, jag är frisk! Vilket betyder att jag sa ifrån mig mina bokade jobb idag och imorgon lite i onödan, men det kunde inte jag veta. Well well, det kommer fler chanser.


Nu ska jag berätta om planerna! Så här är det. Nästa helg drar jag och Lollo till älskade Stockholm! Fyfan vad jag längtar!!
Vi ska låna min brorsas lilla stuga ute i Tyresö. Vi åker dit på fredag eftermiddag, då ska vi försöka ta oss ända ut till Tyresö för det första, sen kanske ta oss in till stan för en fin middag och uteserveringar!! Haha, jag och Lollo har tjatat om uteserveringar hela sommaren! det finns ju inte så hemskt många här i Horberg..
På lördagen blir det Grönan för hela slanten! Lollo har tjatat om Grönan hela sommaren.. Haha. Så jag lär väl gå dit och låta henne åka några karuseller, stackars flickebarnet.. Haha nejdå, vi kommer ha så kul! :D På kvällen blir det självklart.. UTESERVERINGAR! :) Hoppas bara att solen orkar titta fram och att regnet håller sig borta. Vi kommer iaf få en toppenhelg Lollo!




iloveu. ♥

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback