Om mig
Startsidan

Trött, tröttare, Linda.

Publicerat: 2010-02-15 | 16:02:22   
Jag är så trött efter helgen. Det var riktigt skönt med sovmorgon idag iallafall.
Om en timme börjar jag jobba, jag är inte speciellt sugen på det faktiskt. Det är väl bara att bita ihop antar jag, för jag behöver pengarna.
Jag har krånglat med synsam idag också, värdelösa jävlar dom är alltså. Mitt autogiro funkar tydligen inte, för inga pengar dras för dom har krånglat till någonting sist jag var där. Det betyder alltså att när det börjar funka så kommer dom dra en klumpsumma av mig, och det har jag inte råd med. Varför ska jag drabbas av deras fel? Jag blir så trött..

Idag har jag iaf bara tagit det lugnt, tog en riktigt lång och varm dusch, det är underbart. Fast jag skulle fortfarande döda för ett badkar.

Äh, nu skiter jag i det här, drar mig mot jobbet snart. Peace.

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback