Om mig
Startsidan

HURTBULLAR!

Publicerat: 2010-04-12 | 12:15:17   
Det var precis vad jag och P var igår. Vi begav oss ut på en promenad runt sjön! Typ 8 kilometer, en baggis för två atleter som oss. Haha. Det bästa är att jag inte har träningsvärk någonstans! Wohou!

Innan våran monsterpromenad igår så var vi över till Avesta med morsan en sväng. Jag fick ett par kuddar och ett par dörrmattor av henne, tack så mycket mami! ♥
Mycket mer än så fyndade vi inte, men det gör inget. Jag hittade några presenter till min bästaste Meja också. (:

När vi kom hem igår så gjorde vi världens godaste mat, marinerad fläskytterfilé och potatisgratäng. MUMMA!
Sen var det promenaddags då, en riktigt mysig promenad faktiskt.

När vi kom hem så hade vi ju varit så duktiga så vi behövde lite belöning, så P kastade ihop en kladdkaka. Haha, lite onödigt kanske, men gott!


Nu ska vi åka över till Lollo en sväng, hjälpa henne att få sims på sin dator, sen skulle vi fixa ihop en luddag tror jag. (:

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hurtbulle måste vara ett typiskt Norbergs-ord :)

2010-04-16 @ 21:06:28
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback