Om mig
Startsidan

Decode

Publicerat: 2009-09-21 | 20:04:36   

Dagen har varit fullspäckad, och jag älskar såna dagar! Det är så skönt när man har en hel dag planerad, tiden går fort och jag njuter som fan. När man är arbetslös så blir dagen lätt långsam och tråkig, så det är nog därför jag gillar fullspäckade dagar. Hade jag haft en stressig vardag så skulle det nog vara tvärtom.

Dagen började iaf med jobb, slutade 15.00. Tjugo minuter senare satte jag mig i en av trafikskolans gröna bilar och styrde mot Fagersta. Nästan 2 timmar senare var vi tillbaka på trafikskolan igen. Dagens lektion var riktigt givande, jag har lärt mig mer idag än vad jag har gjort på alla andra lektioner sammanlagt. Så det är all good, det går åt rätt håll. Känns riktigt bra. :)

Nu ska jag kolla på  Färjan och trycka i mig några fruktnappar. :)


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback