Om mig
Startsidan

Äckligt!

Publicerat: 2009-10-04 | 23:32:43   

Jag drog iväg en sväng till Avesta idag igen.
Lollo fick för sig att vi skulle grilla korv med C.
Sagt och gjort, vi drog hem till hennes fader och tog fram den gamla grillen. I med kolen, på med tändvätskan, sen fick det stå en stund. Fast.. Lollo har ju inget tålamod, så efter typ 5 minuter så sa hon "nu går jag ut grillar!". Ja, det blev ju ingen hit precis, om jag säger så.. Det brann väl lite, men vi fick liksom inte till den där glöden. Så vi tog in korvarna och stekte dom istället! Haha. Tanken var ju god iaf.
Det roligaste av allt var att när vi hade käkat och jag och Lollo skulle ta oss ett bloss, så var grillen perfekt! Kolet glödde rejält och det var riktigt varmt.
Så, vad har vi lärt oss av den här historien då?
TÅLAMOD LOLLO, TÅÅÅLAAAMOOOOD!


När jag kom hem möttes jag av en mindre trevlig syn och lukt.
Badrummet har upplevt en smärre översvämning medan jag var borta.
Vet inte riktigt varför, men det måste vara lite trögt i avloppet så vattnet har kommit upp ur golvbrunnen.
Så det va bara att börja rensa avloppen. Det är seriöst det värsta jag vet. Det luktar ju som att man har 4000 döda råttor i avloppet. USCH!
Yeye, nu är det iaf gjort. Bäst att jag hoppar i säng, jag har många saker på schemat imorgon. :)


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback