Om mig
Startsidan

Powermeet var..

Publicerat: 2009-07-05 | 23:00:19   
HELT JÄVLA UNDERBART!
Jag har haft en perfekt helg, powermeet-helgen är lätt den roligaste helgen på hela året. Alla är så trevliga och man har ju så jävla kul!
Jag åkte ju dit i fredags, mötte I&L på stationen för dom var ju redan där drog till systemet, sen börjar minnena flyta ihop..
Kom hem idag, och fick lite välbehövd sömn. Haha.
Jag har en massa smaskiga bilder att bjuda på iaf, dom beskriver nog min helg ganska bra.

Seee och njuuuuut!


Kommentarer
Postat av: therese

hej , jag såg att du hade en sjukt fin design , har du gjort den själv ? :)

2009-07-06 @ 17:55:57
URL: http://onemoreshot.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback