Om mig
Startsidan

Gott och Blandat

Publicerat: 2009-07-16 | 18:04:32   
Jag är ganska kass på att blogga ibland. Fast det gör ingenting, för jag skriver ju för min egen skull. Att ni är här och snokar är bara ett plus. :)

Nu tänker jag lägga upp en jävla massa bilder och försöka berätta vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Minnet sviker mig litegrann.



   

I tisdags tog jag och morsan en promenad. Vi har översvämning här i lilla Norberg. Det ska regna mer i helgen har jag hört, så om jag inte bloggar mer så har jag drunknat. (Y) Vi firade iaf översvämningen med en fika på Elsas. :)





   

I tisdags kväll åkte jag med R över till Avesta, som ni kanske ser. Vi raceade lite med M&M, men vi förlorade. :( haha.
När Lollo kom hem från jobbet så blev det tacos och grejer. :) Tack för en skitrolig kväll.

När jag och R var på Willys i tisdags så har jag på något sätt tappat min korthållare eller vafan det nu heter. Ni vet en sån där som man har alla sina kort i. Iaf så har jag letat som en tok efter den där, och jag har tvingat Lollo & co att leta också. Igår kväll ringde dom från Willys och sa att dom hade hittat min korthållare, så idag var jag dit och hämtade den.
Klant? Yes sir!







Igår fick jag min väska! (tror det var igår iaf) Den är ljuvlig och jag älskar den! Den ser iofs inte så speciell ut på bild, men det är fan både magisk och förtrollande.
Linda ♥ miu miu.


Mjaa, det var allt jag hade att bjuda på för stunden, hoppas det passade. :)
På återläsande.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fantastisk väska!

2009-07-20 @ 12:36:08
URL: http://lindaskaos.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback