Om mig
Startsidan

Yesterdays parteey

Publicerat: 2009-08-29 | 21:07:49   

Det blev fest för min del igår. Välbehövt. Har känt ett tag att jag behöver något som ger mig en paus från den trista vardagen. Så jag styrde fest med Ida. Hon hämtade mig när hon hade slutat jobbet och så åkte vi över till Avesta. Först var vi in på bolaget och så, sen hem till hennes pojkvän för att fixa iordning oss.
Jag köpte rosévin igår! Jag, a.k.a VINHATAREN. Haha. Det var faktiskt drickbart. Jag var tvungen att testa, för rosévin ser jävligt gott ut. Önskar bara att det smakade liiite mindre vin.

Iaf, när vi var färdigsminkade och påklädda så drog vi vidare och mötte upp Linus och hans polare. Sen drog vi till någon förfest hos någon brud, jag har ingen aning om vem det var. Men det var jävligt skoj ändå. Vid 23-tiden drog vi oss ner på stan i spöregnet. Iofs åkte vi taxi, så vi blev inte så blöta. Vi gick in på Kingen och drack goda drinkar. Där träffade vi Robyn också, vi hade riktigt skoj. Dansade en hel del, på scenen om jag inte minns fel. Oh God jag hoppas att jag minns fel.. Haha.




Ida fixar i ordning sig. :)



Random fyllebilder.



Strike a pose!



Strike a.. eh.. pose..?



Hej fyllo!


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback