Om mig
Startsidan

Nattugglepost

Publicerat: 2009-08-31 | 00:54:38   

Jag borde sova. Jag borde vara trött. Jag är störd.
Igår kväll ringde Rasmus och sa att han och Lollo skulle komma och hämta mig. Haha. Det där är något jag älskar med honom, hans spontana sida. Så det var bara att rafsa ihop det viktigaste och bege sig iväg mot Avesta.
Det blev filmkväll. Vi hittade faktiskt en riktigt bra rulle på teven, men när det var typ 20 minuter kvar så slutade kanalen funka! Katastrof! Då blev vi lite arga.

Jag la mig på den hårda bäddsoffan typ 02.30 och jag somnade nog närmare 04.00. Runt 08.30 tror jag att jag vaknade första gången av att Rasmus tappar något i golvet och typ skrämmer livet ur mig. Runt 09.30 ringer han min mobil och frågar om jag vill ha frukost. Så då klev jag upp. Sen gjorde vi inte så mycket mer, åkte över till Horberg vid 12 kanske. Sen har jag bara haft slappdag med massa OZ och så var det ju Gangster på 4an ikväll. Bästa svenska rullen! :)

Nu måste John Blund komma, för jag ska upp 7 imorgon, jag och bästaste Lollo ska göra Västerås osäkert. :)






Bästaste Lollo ♥




 

En sepebild på mig. :) Jag diggar läpparna.


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback