Om mig
Startsidan

Mysdag - CHECK!

Publicerat: 2009-08-16 | 20:56:58   
Det blev inte riktigt som vi hade planerat, eftersom att någon hade beställt STORM idag. Vi åkte till holmen och matade änderna iaf, och så fick C sitta på en dalahäst, eftersom att hon älskar hästar. Haha, hon var så söt och så lycklig! Iofs blir hon lycklig av det mesta. Easy to please, liksom.
När vi hade matat alla mördaränderna så skulle vi fika lite. Tänk så mysigt att sitta vid vattnet och fika, men det kunde ju vi glömma. Precis då började det regna. Det vara bara att packa in C i bilen. Vi åkte till Utsund, men där var det för mycket mygg. Lollo är den största mygghataren någonsin. Jag menar visst, alla hatar mygg, men hon är typ myggrasist. Haha.
Det slutade iaf med att vi stannade på en rastplats och fikade, mitt i stormen. Fast det var lika mysigt för det. :)

När jag kom tillbaka till Horberg så kilade jag upp till brorsan & co en sväng. :) M var jättehes, hon låter som en riktig rockstar. Haha. Jag gullade en massa med lille L också. Han är så söt! Kul nu när man vågar lite mera. Jag vågade ju knappt hålla M förrän hon var ett år eller något sådant. Haha.



C på sin dalahäst. :)


Nu blir det nog lite käk och Paradise Hotel. Ha det bäst, dalahäst!

Kommentarer
Postat av: annaandmalin - malin skriver!

HEJ du har väl inte glömt bort frågestunden i bloggen.

ställ gärna en fråga ! :) KRAMAR

/www.annaandmalin.blogg.se

2009-08-16 @ 22:21:56
URL: http://annaandmalin.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback