Om mig
Startsidan

I'm aliveee!

Publicerat: 2009-08-01 | 14:52:24   
Herregud, vart har jag varit? :O
Eller frågan är väl, vart har jag inte varit?


Jag åkte till mitt älskade Stockholm i torsdags. Träffade R. Vi gjorde inget speciellt. Gled runt på stan, spelade lite tevespel, där jag självklart förlorade och tog det lugnt. Igår gled vi också runt lite på stan, satt på en mysig uteservering en stund, sen var det dags för honom att tatuera sig. Jag älskar att se folk bli tatuerade, jag blir så sjukt sugen på att själv göra en ny tatuering. Det blir nog av snart. Sleeve på vänsterarmen funderar jag på, låter det nice?
Iaf, hans tatuering tog lite längre tid än vad vi hade räknat med, så jag missade såklart mitt tåg. Det slår fan aldrig fel, typ varje gång jag har träffat R så missar jag tåget hem. Helt otroligt! Haha. dessutom la jag ut 150 kr på taxi helt i onödan också. Men vafan, vad gör man inte för att komma hem?
Tre timmar senare kom jag till Krylbo, där min kära mor stod och väntade. Det tackar vi för!


Jaa, så nu har jag gjort en till typisk "Linda-grej". Haha. Nu ska jag snart träffa Lollo, jag har inte tid med det här längre.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jadu Linda, jag förstår inte hur ddu lyckas jämt........... :) Snart blire PIIIIZZZZAAAAAAAA! Loveu!

2009-08-02 @ 09:52:39
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback