Om mig
Startsidan

Hej sjukling!

Publicerat: 2009-08-12 | 17:18:42   
Herreguuuuud vad sjuk jag har varit! Nu är jag på bättringsvägen, men jag har legat döende i sängen sen i lördags kväll. Haft 40 graders feber och ett tag trodde jag att jag hade åkt på svininfluensan, haha. Man vet ju aldrig!

Well, nu är iaf på bättringsvägen så nu tar jag nya tag här! I helgen fick jag tillbaka min kamerasladd, så snart kommer det bilder också. På vad vet jag inte riktigt, men nånting kommer iaf.

Förresten så är jag numera stolt spotify-användare. Jag har nog aldrig varit så besatt av musik som jag är nu. Där finns ju ALLT!
I've died and gone to music-heaven.

Nästa helg har jag stora planer på gång. Jag är lite hemlig än så länge men jag kan säga att nästa helg kommer bli den bästa på hela sommaren, utan tvekan. Jag längtar så jag kan dööö! Berättar mer sen mina nyfikna små älgar. :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag veeet!! Jaaaaaaaaaaaaag veeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D<3

2009-08-13 @ 11:55:27
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback