Om mig
Startsidan

Dutti tjäj!

Publicerat: 2009-08-19 | 18:13:42   
Jag är helt sjukt duktig! jag har bokat min första körlektion. Den kommer äga rum den 31a augusti, kl 11.40 har jag för mig. Förstår ni hur nervös jag kommer vara?! Nej, det gör ni nog inte. Fast det känns skönt att jag äntligen har tagit tag i det här med körkortet iaf.

Idag har jag träffat Marion en sväng. Vi fikade, satt på Elsas i nästan två timmar. Haha. sen gick vi till körskolan och jag skrev in mig där och bokade en körlektion. Sen kollade vi läget på sporthuset. Visst, dom har sjuk rea, men dom säljer bara skit typ. Haha.
Om en stund kommer Marion hit, vi ska ha filmkväll. Mys. :)

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback