Om mig
Startsidan

090815

Publicerat: 2009-08-15 | 16:25:20   
Jag hade en toppendag med Lollo & co igår.
Det började med att jag och Lollo skulle handla födelsedagspresent åt hennes syster C. Vi köpte sjukt många ballonger, för hon älskar ballonger! Lollo köpte också en boll och en hästttidning, så jag tror att vi fick med alla hennes favoritsaker.
Vi satt på stan i Avesta och tog det lite lugnt när mitt ex plötsligt går förbi. Trevlig som han är så stannar han och snackar, det slutar med att han sätter sig vid oss. Det var en konstig känsla, jag har typ inte pratat med honom på flera år..
Vi blåste upp tre megaballonger där vi satt på stan. Sen kom vi på att vi var tvungna att köpa snöre, så vi kunde knyta ihop alla ballongerna, så vi tre knallade in på coop, alla med varsin uppblåst ballong. Haha, det måste ha sett roligt ut.


Till slut så lämnade vi mitt ex och åkte till Lollos syster.  Väl där var det bara att börja blåsa upp alla ballonger. Det gjorde så jääävla ont i kinderna efter ett tag, men resultatet blev sjukt bra! :) Vi fikade och öppnade massa paket med C, sen var det dags att åka. Vi åkte till Krylbo och mötte upp Rasmus, Malin och Miguel. Sen drog vi till Norberg och käkade. Efter det höll vi till på skallberget ett tag för killarna skulle mecka lite med bilarna.

Tack för en rolig dag!!

Nu måste jag dra, jag har en dejt med morsan. Vi ska till Ica. Jippie! Haha. Peace.

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback