Om mig
Startsidan

090806

Publicerat: 2009-08-06 | 12:00:11   

Oj hej, det var ett tag sedan.
Mycket har hänt, men jag kommer inte ihåg allting. Minnet är bra men kort.
Jag tror att dagarna är för korta, jag hinner aldrig glida in här och skriva av mig.
Imorgon jobbar jag min sista dag på sommarvikariatet, det suger. Fast det ska ändå bli skönt att sova ut lite. Kanske njuta lite av sommaren till och med? Man kan ju alltid hoppas.

Nu har jag suttit och stirrat på skärmen i tio minuter..
Så fort jag sätter mig här så får jag hjärnsläpp. Återkommer när hjärnan fungerar som den ska.


Kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

Hejsan! :) Allt bra? ♥

2009-08-10 @ 15:24:13
URL: http://nikons.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback